Díky tomuhle způsobu tě cvičení začne zaručeně bavit!!!

Určitě máš nějaký důvod, proč jdeš cvičit.

Chci být hubenější. Chci mít více svalů. Chci mít fungující tělo.

To je moc obecné, zkus konkrétní cíle.

Chci zhubnout 4 kg za měsíc. Chci ztratit 5% tělesného tuku za 14 dní. Chci nabrat 1kg svalů za měsíc. Chci lépe zvládat péči o své dvě děti.

To už je lepší, ale pořád to není ten způsob, kdy tě to začne zaručeně bavit. Pořád je ten cíl příliš vzdálený na to, aby tě to každý den dokopalo.

Co takhle si dát cíl, který můžeš splnit každý den?

Představ si, že jdeš dnes cvičit s konkrétním cílem, který můžeš hned splnit a po tréninku si můžeš říct: „Huráááá povedlo se mi to, jsem dobrý/á.“

A jak takový cíl může vypadat?

Například ležíš na zádech a zvedáš nohy (posiluješ trup). Čím níže nohy dáš, tím je cvik těžší. Dej při každém cviku nohy o kousek níže než minule.

Dáš? Super, hotovo.

Děláš výpady vpřed? Poslední jsi vydržel ve spodní fázi držet 3 sekundy, zkus to tentokrát 4 sekundy se stejným počtem opakování.

Máš? Perfektní.

Pro výskoky na krabice používáš místo krabice schody? Prima tak vyskoč o jeden schod výše než minule.

Hotovo, splněno.

Let me up (horizontální přítahy na posílení zad a paží). Přitahuješ se s nohama pokrčenýma téměř u zadku? Natáhni o 5 cm nohy a zkus stejný počet opakování jako minule.

Skvělé.

A takhle bych mohl pokračovat donekonečna.

Je v pořádku mít dlouhodobé cíle. Funkční tělo, zdravější tělo nebo hezčí tělo znamená lepší pocit ze sebe sama.

Je však povzbuzující mít lepší pocit ze sebe sama hned teď a plnit každodenní malé cíle, které znamenají postupné kroky k dosažení tvojí vize.

Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů