Jak se ráno zdravě nakopnout

Cvičit ráno nebo odpoledne?

Změnil jsem své zvyky a začal jsem cvičit ráno. Liší se nějak trénink ráno nebo odpoledne?

V podstatě se neliší, pokud je na to tělo zvyklé. Po prvním ranním tréninku jsem byl vyšťavenej, jak po maratonu a to i přesto, že jsem zvolil jednodušší cviky. Dal jsem základní cviky na záda, ruce a hrudník a druhý den na břicho a nohy. Už druhý den byl lepší. Včera jsem měl třetí ranní trénink (s těžší obtížností) a dneska už se cítím mnohem lépe.

Jeden velký rozdíl však ranní trénink má. Zatímco odpoledne (či večer) už chceš po tréninku tělo uklidnit, protože už nemáš v plánu nic náročného, tak po ranním tréninku potřebuješ tělo naopak pořádně nakopnout. Po odpoledním tréninku přijde na řadu, protein, teplá sprcha a odpočinek. Zatímco po ranním tréninku bude taky protein a po teplé sprše, výrazně doporučuji minutu ledové sprchy. Krásně ti to probudí organismus, rozproudí krev v těle a můžeš fungovat.

Zatímco teplá voda tě uklidní a dá tělu jasný signál „teď se bude odpočívat,“ studená voda dá tělu signál

hurá do nového dne.

Nemluvě o tom, že pravidelné otužování zlepšuje tvoji imunitu, zlepšuje kardiovaskulární systém a podporuje schopnost tvého těla regenerovat. Je opravdu velký rozdíl, pokud po horké sprše pomalu vylezeš ven, dopajdáš do kuchyně a dáš si snídani, nebo zda vystřelíš jak ranní ptáče a už si mažeš celozrnný chleba. Pravidelné otužování také pomáhá lidem s nízkým krevním tlakem. O vysokém krevním tlaku je toho plný internet a lékárny, ale nikdo moc neřeší problematiku nízkého krevního tlaku, která může způsobit ospalost, malátnost, motání hlavy nebo neustále studené ruce.

A právě zdravé otužování je jednou z cest jak zvýšit nízký krevní tlak.

Komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů